Проектниот тим на “EmploYouth” ја виде заинтересираноста на младите преку социјалните медиуми. Тимот на проектот користеше различни платформи за социјални медиуми, вклучително веб страна и фејсбук , за да допре до младите луѓе во тетовскиот регион. Тимот креираше привлечна содржина, вклучувајќи видеа и слики, кои ги истакнаа придобивките од програмата и можностите достапни за младите луѓе кои би сакале да се вклучат во проектот. Тие, исто така, ги користеа социјалните мрежи за споделување успешни приказни на млади луѓе кои биле дел од слични програми во изминатиот период.
Многумина од младите беа заинтересирани за програмата и сакаа да учествуваат. Тие ги ценеа напорите на проектниот тим да допре до нив преку социјалните медиуми и открија дека содржината е привлечна и информативна.
Проектниот тим беше задоволен од одзивот и влијанието на нивната кампања на социјалните медиуми. Тие истакнаа дека социјалните медиуми се ефективна алатка за допирање до младите луѓе и нивно ангажирање во програмата. Социјалните медиуми му овозможија на проектниот тим да допре до поширока публика и да ги пренесе придобивките од програмата на јасен и концизен начин.