Во образовната стратегија на ЕУ 2025 беше наведено дека на ЕУ и е потребно итно да се справи со новите трендови во дигиталните алатки и да се подготви за социо-економските промени што ќе ги предизвикаат преку охрабрување на модернизацијата на системите за образование и обука. Дополнително, Стратегијата за млади на Европската унија 2019-2027 се стреми да им овозможи на младите луѓе да бидат архитекти на сопствениот живот, да го поддржат нивниот личен развој до автономија, да ја изградат својата издржливост, да се стекнат со животни вештини за да се справат со светот и предизвиците во него.
Скоро во цела ЕУ, младите луѓе со посебни потреби обично учат „историја“ преку упатства и класични методи.
Статистиката на Евростат за 2020 година покажа дека 23,9 отсто од младите се со посебни потреби и немаат целосни основни дигитални вештини. 4,3 милиони (8%) воопшто немаат основни дигитални вештини.
Општата цел на проектот “Teaching History for Disabled Students through Digitilized Gamification Tools“ Project Code 2021-1-PL01-KA220-SCH-000023916 е да развие курс за разбирање, учење историја преку гејмификација на млади ученици со посебни потреби и наставниците кои работат со нив преку гејмификација.
Вториот проектен резултат е мобилна апликација, квиз со прашања поврзани со историја, кој може да го погледнете тука