За да се воспостави врски со млади невработени лица во регионот на Тетово, проектниот тим стапи во комуникација со локални организации и групи во заедницата кои работат со млади луѓе. Ова помогна да се изгради доверба и да се олесни пристапот до младите луѓе кои можеби се заинтересирани да учествуваат во програмта на проектот “EmploYouth” и активности поврзани со овој проект.
Социјалните медиуми исто така помогнаа за полесно да се стигне до младите невработени луѓе во регионот на Тетово. Проектниот тим ги таргетираше младите невработени лица вклучува со привлечна содржина, како што се успешни приказни или можности за работа, кои помогнаа да се изгради свест и да се генерира интерес за проектот.
Исто така се организираа мали настани на темата кои обезбедија можности за младите луѓе да научат нови вештини или да се поврзат со потенцијални работодавци. Ова може да помогне да се изградат односи и да се воспостават врски со млади луѓе кои можеби се заинтересирани да учествуваат во проектот или да пристапат до ресурси поврзани со вработување.